15 Nisan 2016 Cuma

Dinle...

Hayalini kurduğum günden beri ilk kez konuşuyorum seninle.
Hayal edebiliyorsan eğer gerçekleşecektir.
İnanmak ve hissetmek arasında nice rotalar çizdim. Kanat çırptım.
Kah çocukken ayaklarımı güneşte ısıttığımda hissettiğim sıcaklıkta buldum seni.
Kah bir kumrunun bahar şarkısını dinlerken hissettiğim huzurda.
Bazen yağmur altında çocuklar gibi eylendik.
Geceleri göz kırpan yıldızlardan biri sen oldun , biri ben.
Aynı anda kahvemizi yudumlarken aynı anda gülümserken bulduk birbirimizi.
Küstüğümüzde oldu bizim. Sırf küstükten sonraki barışma (kavuşma) hissinin güzelliğini yaşamak için.
Hepsinde sevgi vardı. Hep sevgi vardı içimizde.
Seni ruhunun güzelliği için sevdim.
Beni ruhumun güzelliği için sevdin.
Yan yana değiliz belki.
Ama aldığımız nefesteyiz.
Sonunda aşk'ı bulmuş gibi.


_Sade_





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder