12 Mayıs 2016 Perşembe

AŞK DİLENCİSİ

Sen her gece köşe başında,paramparça urban;kirli ellerinle, bir dilim ekmek için avuç açan sefil insan. İnan ki farkımız yok birbirimizden,...Belki sen, hayat boyu dileneceksin; istedigin beş kuruşu biri vermez ise, başka bir diyardan bir ikincisini bekleyeceksin. Lakin ben; hayatta bir defa dilendim. bir vefasızın aşkıydı, sevgisiydi derdim. Öylesine açık, öylesine boş kaldı ki elim, yemin ettim bir daha dilenmeyeceğim.
 
                                                                                        Victor Hugo
 

 

4 yorum:

  1. Victor Hugo en sevdiğim yazarlardan, nasıl müthiş yazıyor ya, bir kez daha hayran kaldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle hayran kalınası güzellikleri paylaşmadan olmaz değil mi :)

      Sil
  2. Ünlü Yazar Victor Hugo'nun uzun romanları kadar, kısa şiirleri, anlamlı deyişleri de meşhur.Birini not etmişim:
    "Ölmek bir şey değil. Korkunç olan yaşamamaktır." Victor Hugo

    Esen kalın. Umarım dünkü operasyonunuz iyi geçmiştir.Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel, yerinde, doğru söze kim ne diyebilir. Ancak böyle hayran kalınabilir.

      Unutmamışsınız çok teşekkür ederim :) İyi geçti. Gerçekten seve seve gittim. 20 Mayısta yeniden görüşücez doktorumla . Sanırım bu son seans olacak.
      Sevgi ve selam ile, illa aşk ile kalın :)

      Sil