12 Ekim 2016 Çarşamba

#MİM Tadımlık, Yutulmalık, Çiğneyerek Hazmedilmelik Kitaplar


Merhaba blog komşularım. Cevaplamakta geç kaldığım sevgili Cafe Tigris' in bu güzel mimi ve bana olan anlayışı için ona gönülden teşekkür ediyorum. Bloğumun tarzı gereği mimlere katılmaktan pek hoşlanmasam da sevgili Tigris' e olan sözümü yerine getiriyor ve yanıtlamaya başlıyorum. Keyifli okumalar dilerim :)

Tadımlık Kitap:
Aslında bu konuda örnek vereceğim, severek okuduğum başka kitaplar da var . Fakat okumaları için yakınlarıma verdiğim ve maalesef geri gelmeyen kitaplarım olduğundan , bende elimde olan ve fotoğrafını çekip koyabileceğim Sezgin Irmak'ın Zehr-İ Bal isimli kitabını söylemek istedim.

İstanbul'un 1870' li yıllarında başlayan sürükleyici, çok hoş bir dille anlatılmış aşk hikayesi. Macera ararsanız kitap size onu da sunuyor. Bu serinin ilk kitabı. O kadar keyifle okudum ki, kitabın devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

Yutulması Gereken Kitap:
Turgut Özakman - Şu Çılgın Türkler. Hatta bu kitap için yalayıp yutulması gereken kitap da diyebilirim :) Ne yazık ki kitabın kendisi elimde olmadığı için onun fotoğrafını koyamadım. Ama bu kitabı mim' e dahil etmeseydim ol-maz-dı :)

Çiğneyerek Hazmedilmesi Gereken Kitap:
James Churchward - Kayıp Kıta Mu. Bilinmeyene, gizemli şeylere bir parça merakım olduğundan bu kitabı severek aldım. Almamdaki diğer bir önemli etken ise ulu önder Atatürk'ün bu kitapta anlatılanlara ilgi duyması ve kitabın Türkiye' ye getirtilerek dilimize çevrilmesini emretmesi oldu. Kitapta Atatürk' ü bu kadar  meraklandıranın ne olduğunu sizde benim gibi merak ederseniz okumanızı tavsiye ederim. İçindeki ilginç bilgilerle gerçekten çiğnenip hazmedilesi bir kitap. Bir kaç seri olduğunu da belirtmek isterim.

Bu mim'in üzerinden bir ay kadar bir zaman dilimi geçtiği için blog arkadaşlarımdan isim vermek istemedim. Mim' i yapmak isteyen tüm blog komşularım davetlidir.

Sevgi ve selam ile :)
_Sade_


12 yorum:

  1. Kayıp Kitap Mu'yu çok duydum ama bir türlü okumak kısmet olmadı...

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli bir mim olmuş bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Kitapları sevdiğim için bende sıkılmadan yanıtladım soruları :) Eğer isterseniz sizde katılabilirsiniz :)

      Sevgi ve selam ile.

      Sil
  3. Canımmmm harikasın çok teşekkür ederimmmm
    Güzel seçimler , kayıp kıta Mu 'yu en kısa zamanda okuyacağım sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tigrisim böyle güzel bir mim' e davet ettiğin ve bu kadar anlayışlı olduğun için ben teşekkür ederim. Bizim gibi kitap severlerin sıkılmadan cevaplayacağı bir mim bu :)

      Kucak dolusu sevgiler, selamlar. Öperim :)

      Sil
  4. Çok beğendim listeyi ve cevapları. Şu Çılgın Türkler ve Kayıp Kıta Mu2yu okudum.

    Çok güzel bir MİM olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Okuyan gözlerine sağlık :)

      Sil
  5. Kayıp Kıta Mu 2 nin yarısına kadar okuyabilmiştim çünkü kitabımı kaybetmiştim. Tam buldum derken yazlık kışlık ev taşınmaları arası yine yok oldu.
    Severek okudum harikasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gezgin, bu taşınmalar sırasında olmadık şeyler kayboluyor bazen. Ben de bir taşınma esnasında çok sevdiğim bir filmin dvd'sini kaybetmiştim. Nasıl oluyor, nereye gidiyor insan anlayamıyor bazen :) Teşekkür ederim. Bende yorumlarını severek okuyorum . Gerçekten iyi geliyor sözlerin ve enerjin.

      Kucak dolusu sevgiler, selamlar.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Sağolasın şekercağzım :)

      Sevgi ve selam ile.

      Sil